5 באוק׳ 2014

בוק לבת מצווה

הגעה לגיל מצוות מסמלת מעבר מגיל ילדות לגיל בגרות, ואת חוגגת ממש בימים אלה את תחילת השלב הבא של חייך.
המעבר מילדה לנערה, זוהי תקופה מיוחדת בחיים, ויש בה יופי שאין בשום תקופה אחרת.
נערות רבות נוהגות לצלם בוק לבת מצווה לקראת מסיבת בת המצווה שלהם.
הצילומים מנציחים את היופי הייחודי שבשלב ביניים זה, והם גם מזכרת נפלאה לך, החוגגת, וגם לאמא ואבא.
צילומי בוק הם יום של כיף אמיתי, שבמרכזו חוגגים - אותך.




למה כדאי להצטלם לבוק לבת מצווה?
בוק בת מצווה הוא חוויה כיפית וייחודית.
במהלך הצילומים נחליף בגדים, אביזרים, לפעמים נשנה תסרוקות, נטייל בלוקיישנים ונתפוס את הרגעים הכי מקסימים שלך. את הרגעים האותנטיים, את החיוכים הגדולים ואת ההבעות הכי אופייניות לך.


הגישה והסגנון
עוד לפני שנצא לדרך, ברגע שנקבע את התאריך לצילומים, אשלח לך שאלון בעזרתו אוכל להתאים לך אישית את הצילומים. בשיחת הטלפון נתאם ציפיות, נקבע את הלוקיישן, ואעזור לך בתכנון הבגדים והאביזרים שעליך להביא.

אם יש לוקיישן לצילומים שאת חולמת עליו, מראה מיוחד, או אביזר - חשוב שתספרי לי על כך מבעוד מועד, כדי שאוכל להתכונן ולהיערך בהתאם במידת הצורך.

סגנון הצילום שלי נקי וייחודי והצילומים נעשים באווירה נינוחה ונעימה.
חשוב לי להדגיש את היופי שבך ולשמר את היופי שבגיל 12. אני מתמקדת בתמונות בתאורה טבעית שיחמיאו לך ויציגו אותך במיטבך. בתמונות אני מחפשת להראות את הרגעים המאושרים שלך, אלה שיהיה לך כיף להיזכר בהם בעתיד.



מה חשוב לדעת לקראת הצילומים?
חשוב שתגיעי ליום הצילומים במיטבך.
את כל ההכנות לקראת יום הצילומים מומלץ לעשות לפני ולדאוג מראש לכל הפרטים הקטנים! אם את נוהגת להסיר שיער - לא כדאי לעשות זאת ברגע האחרון כדי לא להגיע עם אדמומיות או עם פצעים.

אני ממליצה לארגן את הבגדים והאביזרים שלך יום לפני, לשתות הרבה מים וללכת לישון מוקדם
.
אני מספקת עבורך אוסף של אביזרים משלימים - כובעים, פרחים, קשתות, זרים לראש, ועוד.. בנוסף, את יכולה להביא אתך אביזרים נוספים
או חפצים אהובים.


מידע נוסף וגלריית התמונות תוכלו למצוא באתר שלי בעמוד בוק לבת מצווה

אין תגובות: