19 בנוב׳ 2014

צילומי הריון: איך בוחרים בצלמת המתאימה?

אחת המזכרות מתקופת ההריון המרגשת, היא צילומי הריון מושקעים. אני פוגשת נשים רבות שעוברות את שלב ההריון עם המון שאלות והתלבטויות לגבי עצמן, עם חיבור מחודש לגוף שלהן ועם ניסיונות להתחבר כל הזמן למה שקורה בתוך הבטן. צילומי הריון לא רק משאירים מזכרת מרגשת מהתקופה הזו, אלא גם מהווים בעצמם חוויה בלתי נשכחת שהיא חלק מהחוויה ההריונית.
הבחירה בצלמת הריון היא החלטה אינדיבידואלית, לגמרי שלך. כל אחת מאיתנו מתחברת לתכונות אחרות ומתרשמת מסגנונות שונים. אז איך בכל זאת בוחרים צלמת הריון? קבלי כמה טיפים ממני:


אל תוותרי על הצצה לתיק העבודות

לכל צלמת הריון יש היום אתר אינטרנט שבו הם מציגים את העבודות שלהם. כדאי להיכנס לאתר, לראות צילומים קודמים ולהתרשם מהסגנון, מהסטיילינג ומאופי הצילום של הצלמת. כך, לאחר שיטוט באינטרנט, תוכלי למצואאת הצלמת שמשדרת על אותו גל כמוך ושהצילומים שלה מרגשים אותך. חשוב שתבדקי שהצילום איכותי, מקצועי, יצירתי ומשתנה מאחת לאחת – מה שמצביע על התאמה אישית לכל מצולמת ועל יצירתיות ודמיון.

צילומים בסטודיו או צילומי חוץ?
ישנן צלמות שמציעות צילום הריון בתוך הסטודיו ויש כאלו שדווקא ימליצו לך לקיים את הצילומים בלוקיישן חוץ, לצאת החוצה אל האוויר הצח ולהנות מצילומים ייחודיים בטבע ובאור טבעי ומחמיא. ודאי שצלמת ההריון שתבחרי מסוגלת להכיל את בקשתך. אני מאמינה ששיתוף פעולה בין הצלם למצולם יכול להפוך את התמונה משגרתית למיוחדת במינה, ולכן כדאי לעבוד עם צלמת שזורמת עם ההעדפות שלך ושאת אוהבת את מה שהיא מציעה לך, גם מבחינת הלוקיישן.


מה תקבלי בסוף הצילום?
צילומי היריון נועדו כדי שתהיה לך בסופו של דבר מזכרת מקסימה מתקופת ההריון. אני ממליצה לבדוק מול כל הצלמת מה תקבלי בסוף הצילומים, מה לוח הזמנים לאחר הצילום, האם תוכלי לבחור בעצמך את התמונות הטובות מסשן הצילומים ואיך מקבלים את התמונות. כל הדברים האלו הם חלק מחוויית השירות לכן כדאי לשאול את כל השאלות מראש.


שפה משותפת – הדבר החשוב ביותר
בסופו של דבר, החיבור הנשי והיצירתי בין הצלמת ובין המצולמת חשובים מאד כדי שהצילומים יצאו בסופו של דבר מקצועיים מחמיאים ומעניינים. לפני שאת בוחרת בצלמת, כדאי להתקשר, לערוך שיחה של תיאום ציפיות ולהכיר קצת יותר טוב זו את זו. השפה המשותפת שתפתחו תעזור לך ולצלמת במהלך הצילומים והתוצאה תהיה טובה יותר.
בחירת צלמת הריון היא לא בחירה פשוטה, אני מציעה לך להכיר את העבודות לפני, לדבר, להתייעץ ולערוך תיאום ציפיות. הכל כדי שבסופו של דבר תהני מתיעוד מרגש, נעים לעין ומקצועי של תקופת ההריון שלך, ושיהיה מזל טוב!


לפרטים נוספים ולגלריית התמונות אתם מוזמנים לאתר שלי לצפות בצילומי הריון.

אין תגובות: